Πολιτική επιστροφών

Αλλαγές προϊόντων

Για λόγους διασφάλισης της υγιεινής και προστασίας των πελατών μας αλλαγές σε χρησιμοποιημένα/φορεμένα προϊόντα δεν γίνονται δεκτές.

Επιστροφές προϊόντων

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα.

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο στην περίπτωση λάθους της Εταιρείας μας στην εκτέλεση της παραγγελίας που καταχωρήσατε. Εφόσον ο λόγος της επιστροφής σας αφορά σε λάθος της εταιρείας δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος επιστροφής του προϊόντος.

Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας.

Οροι για την επιστροφή των προϊόντων

Να υπάρχει & να επιστραφεί μαζί με το προϊόν η απόδειξη αγοράς.

Το προϊόν να επιστραφεί σε εμάς 10 μέρες μετά την παραλαβή του από τον καταναλωτή..

Να μην έχει χρησιμοποιηθεί καθόλου το προϊόν.

Να μην έχoυν καταστραφεί ή σκίσει τα καρτελλάκια τιμών και brand name και να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση.

Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη και πρέπει να υπάρχει tracking number ώστε να διασφαλίζεται η επιστροφή τους στην εταιρεία.


Διάφορες σημειώσεις:

Ο καταναλωτής υποχρεούται να πληρώσει τα έξοδα για την αποστολή του προϊόντος & να είναι ασφαλισμένο για φθορά ή απώλεια μέχρι να φτάσει σε εμάς.

Δεν πρέπει να παραλάβετε προϊόν το οποίο η συσκευασία του ή το δέμα μεταφοράς του (χαρτοκιβώτιο), έχει υποστεί φθορά.



Μείνετε Ενημερωμένοι

Εισάγετε το email σας για να λαμβάνετε τις προσφορές και τα νέα μας!

Όταν εγγραφείτε για ένα συγκεκριμένο ενημερωτικό δελτίο, εμείς (diver.com.gr) προσθέτουμε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας σε μια αντίστοιχη λίστα αλληλογραφίας. Ενώ είναι εκεί, γνωρίζουμε ότι μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Μπορείτε πάντα να μας ζητήσετε η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας να καταργηθεί από τις λίστες αλληλογραφίας μας. Ακολουθούν μερικοί τρόποι για να το κάνετε.

  • Όταν ο λογαριασμός σας έχει καταχωρηθεί, απλά συνδεθείτε και να διαγραφείτε από ενημερωτικά δελτία στις ρυθμίσεις του προφίλ σας
  • Χρησιμοποιήστε το σύνδεσμο «διαγραφή» που υπάρχει σε όλα τα ενημερωτικά δελτία που σας στέλνουμε.

    Μπορεί να χρησιμοποιήσουμε μια εξωτερική υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (MailChimp και / ή Mad Mimi) για να στείλουμε ενημερωτικά δελτία. Ορισμένα μέλη του προσωπικού μας μπορούν να δουν λίστες αλληλογραφίας με διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

    Λάβετε υπόψη ότι οι λίστες αλληλογραφίας είναι ανεξάρτητες ; ένα από το άλλο. Εάν δεν θέλετε να λαμβάνετε ενημερωτικά δελτία καθόλου, θα πρέπει να καταργήσετε την εγγραφή σας από όλες τις λίστες αλληλογραφίας. Ακόμα κι αν το κάνετε αυτό, θα εξακολουθείτε να λαμβάνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με το λογαριασμό σας (ειδοποιήσεις κατάστασης παραγγελίας, ηλεκτρονικά μηνύματα επαναφοράς κωδικού πρόσβασης και άλλα). Είναι σημαντικό για τη λειτουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Αν αποφασίσετε ότι θέλετε να βγείτε από τη βάση δεδομένων μας (ή αν θέλετε να τα κάνετε όλα), ίσως θελήσετε να σταματήσετε να χρησιμοποιείτε τη βάση δεδομένων μας τα προσωπικά δεδομένα που σχετίζονται με το λογαριασμό σας που έχουμε), στείλτε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο info@diver.com.gr.

    Αν πιστεύετε ότι δεν έχουμε κάνει ορθή χρήση με τα προσωπικά δεδομένα σας, έχετε το δικαίωμα να καταθέσετε μια καταγγελία σε εποπτική αρχή αρχή. Είμαστε υποχρεωμένοι να σας ενημερώσουμε σχετικά με αυτό το δικαίωμα βάσει του Κανονισμού της ΕΕ για την Προστασία των Γενικών Προσωπικών Δεδομένων. Δεν σκοπεύουμε να κάνουμε κακή χρήση των προσωπικών δεδομένων σας.