Πολιτική επιστροφών
Αλλαγές προϊόντων
Για λόγους διασφάλισης της υγιεινής και προστασίας των πελατών μας αλλαγές σε χρησιμοποιημένα/φορεμένα προϊόντα δεν γίνονται δεκτές.
Επιστροφές προϊόντων
Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα.
Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο στην περίπτωση λάθους της Εταιρείας μας στην εκτέλεση της παραγγελίας που καταχωρήσατε. Εφόσον ο λόγος της επιστροφής σας αφορά σε λάθος της εταιρείας δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος επιστροφής του προϊόντος.
Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας.
Οροι για την επιστροφή των προϊόντων
Να υπάρχει & να επιστραφεί μαζί με το προϊόν η απόδειξη αγοράς.
Το προϊόν να επιστραφεί σε εμάς 10 μέρες μετά την παραλαβή του από τον καταναλωτή..
Να μην έχει χρησιμοποιηθεί καθόλου το προϊόν.
Να μην έχoυν καταστραφεί ή σκίσει τα καρτελλάκια τιμών και brand name και να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση.
Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη και πρέπει να υπάρχει tracking number ώστε να διασφαλίζεται η επιστροφή τους στην εταιρεία.
Διάφορες σημειώσεις:
Ο καταναλωτής υποχρεούται να πληρώσει τα έξοδα για την αποστολή του προϊόντος & να είναι ασφαλισμένο για φθορά ή απώλεια μέχρι να φτάσει σε εμάς.
Δεν πρέπει
να παραλάβετε προϊόν το οποίο η συσκευασία του ή το δέμα μεταφοράς του
(χαρτοκιβώτιο), έχει υποστεί φθορά.